2018年8月26日星期日

Mengapa pesakit kegagalan buah pinggang rasa sakit kepala selepas mengambil dialisis

Mengapa pesakit kegagalan buah pinggang rasa sakit kepala selepas mengambil dialisis? Malah, dialisis sebagai salah satu rawatan yang paling biasa untuk kegagalan buah pinggang, ia boleh membantu pesakit hidup lebih bahagia dengan melakukan sebahagian kerja-kerja buah pinggang. Walau bagaimanapun, ia juga akan membawa beberapa kesan sampingan dan komplikasi semasa melegakan gejala-gejala tersebut daripada kegagalan buah pinggang, anda tahu sakit kepala adalah salah seorang daripada mereka.
Mengapa pesakit kegagalan buah pinggang rasa sakit kepala selepas dialisis?
Sakit kepala adalah masalah neuropati dan sentiasa berlaku kerana cepat naik tekanan darah, cecair dan elektrolit disbalance dialisis dan perubahan cecair dialisis. Kita tahu kerja-kerja dialisis dengan penapisan darah di luar badan di mana cecair yang berlebihan akan ditapis. Semasa dialisis, tisu otak kami tidak akan melepaskan sisa secepat kami tisu badan, yang menyebabkan tisu otak untuk menarik air tambahan dan seterusnya menyebabkan bengkak. Justeru itu, kami berasa sakit kepala. Selain daripada itu, cepat naik tekanan darah juga boleh menyebabkan
Sakit kepala dialisis dicirikan oleh berlaku dalam hemodialisis, hilang dalam masa 72 jam selepas dialisis, muncul sekurang-kurangnya separuh sesi hemodialisis dan sekurang-kurangnya tiga serangan dengan sifat-sifat ini. Untuk mencegah sakit kepala, penghidap dialisis perlu mengawal tekanan darah mereka ke julat normal, kurangkan pengambilan garam dan perubahan cecair dialisis sahaja. Tetapi titik utama perlu mencari beberapa terapi alternatif dialisis, jadi yang boleh membantu orang-orang pesakit yang menyingkirkan semua mereka kesan-kesan sampingan membawa oleh dialisis.
Apakah jenis terapi boleh menjadi alternatif yang dialisis?

Osmotherapy perubatan mikro-Cina sebagai salah satu gabungan sempurna perubatan herba Cina tradisional dan moden berteknologi tinggi, ia boleh membantu pesakit menghilangkan atau mengurangkan masa dialisis secara beransur-ansur dengan memperbaiki fungsi buah pinggang. Baginya, ia adalah salah satu terapi Alternatif terbaik dialisis.

没有评论:

发表评论

web