2018年8月26日星期日

Hipertensi Nephropathy dengannya Creatinine 3.5 boleh dimansuhkan

Bapa saya adalah pesakit penyakit buah pinggang dan creatinine serum Nya mempunyai sehingga 3.5 dan beliau tidak mempunyai hipertensi lebih 10 THN dan kencing manis selama kira-kira 5 tahun sekarang, soalan saya ialah Adakah terdapat apa-apa peluang untuk mengurangkan tahap tinggi creatinine dan membalikkan penyakit ini?
Sebenarnya, terdapat peluang untuk mengurangkan tahap tinggi creatinine yang mengubati penyakit dari sebab-sebab yang asas.
Seperti yang anda sebutkan bapa kamu dalam undang-undang telah telah mengalami tekanan darah tinggi 10 tahun dan kencing manis 5 tahun, penyakit tersebut dua akan inducers daripada penyakit buah pinggang dan tahap creatinine tinggi. Jadi jika anda mahu untuk menurunkan tahap tinggi creatinine anda perlu mengawal penyakit dua orang-orang baik. Berdasarkan pada titik ini, anda perlu mencari rawatan yang sistematik bagi-Nya dan biarlah dia bawa tepat pada masanya.

Rawatan tujuh atas akan digunakan secara meluas dalam merawat penyakit buah pinggang sekarang, mereka semua adalah berasaskan perubatan tradisional herba Cina. Bekerjasama antara satu sama lain, mereka boleh menyelesaikan penyakit buah pinggang dari puncanya. Herba dalam rawatan tujuh ini tidak stabil, Terdapat beribu-ribu herba di dalamnya dan mereka boleh digabungkan secara bebas menurut yang diperlukan. Jadi bagi orang-orang lain mereka akan mendapat rawatan yang berbeza, untuk memastikan kesan penyembuhan yang lebih baik. Di samping itu, masa sebelum anda boleh mendapatkannya, lebih baik kesan penyembuhan boleh.

没有评论:

发表评论

web